RSS Feed
Facebook
YouTube

back in town

NU var de förbannat längesen jag skrev här.. Tjejvasan var de sist.. Men jag har haft så otroligt mycket för mig i Fina RAMUNDBERGET! Men sedan igår är jag hemmastadgad i Östersund igen. Nu är de körkorts plugg som tar upp min dag. 17 lektioner bokade jag idag, allt innan månaden är slut ! så det är bara att ge sig fan på de nu !!  om typ en vecka bär de av till Riksgränsen igen, andra året irad , får hoppas att detta blir något årligt ! Ska bli jävla kul att dra på sig pjäxorna igen. Känner lite abstinens och jag åkte skidor sist för typ 3 dagar sen..

Livet i ramundberget har varit mycke bättre än vad jag hade kunnat hoppats på. Har aldrig träffat så underbara människor i mitt liv, direkt i in hjärtat med dem. Det var som en kniv i hjärtat att lämna dem när vi åkte hem. Gråt i tre dagar.

Lägger upp lite bilder från säsongen så får ni se vad jag hållt på med. Dock har jag haft med mig kameran alldeles för sällan.

Jag & Mamma P drog till Röros, en eftermiddag, kom fram vid sju tiden och gick i mataffärer.
Fixade förkaka med en jädrans massa grejer men mamma P & schneider

Den kvällen blev senare en photosession i badkaret med först de sköna brudarna, och sedan en jädrans massa folk. Detta var också CocktailKvällen, då alla var supersnygga !
Åkt en jädrans massa skidor, tog dock väldigt sällan med mig kameran, så de finns inga snygga bilder.

Haft Sushikvällar med många fina människor, som mest var vi 22 pers i våran lilla lägenhet.

Skrattat när folk ska ta sig ut från oss !

Haft sköna fika studer på våran fina stentrappa

Varit på fler roadtrips med min roadtripp buddy Mamma P

HAFTE GÖÖÖÖÖÖTT

Gått på avslutnings fest utklädd som en åkare från z-boys!

Trickat med min pappersbräda.



JA DE FINNS SÅ MÅNGA BILDER JAG VILL LÄGGA UPP !!!  men ni är nog less redan nu !!
MEN den bästa säsongen för faaan

Kommentarer
Postat av: felicia -

stenhärlig blogg!

2011-05-06 @ 14:50:24
URL: http://whofelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback