RSS Feed
Facebook
YouTube

nytt år, nya förväntningar

kände nu när jag har lite överflödig tid att lite nyårslöften, eller nej inte löften. Önskningar och hopp.
Det jag ska sträva efter detta nya år.


Köpa mig ett på längdskidor

köpa tjejvasan

*Få min jäkla pojkvän att montera mina bindningar.
*Köra sjukt mycket bättre på skidor.
*Bli äckligt duktig och våga klara av mer hopp och dylikt.
*Inte ramla i hoppen och skada axeln.
*Flytta till något jäkligt roligt ställe, typ portugal.
*Få skit mycket skiddagar.
*Bli så duktig så jag nästa år, iår känns de ganska lång borta, Att tävla i NM i riksgränsen, som LW´s första och enda tjej.
*Fylla i min tatuering så det blir snygg igen.
*Göra något helt otroligt, som jag inte trodde jag skulle våga.
*Åka på roadtripp, norge är ett måste. Helst cali.

Alltså listan kan göras lång. men det är en början


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback