RSS Feed
Facebook
YouTube

hapy n3w yeår

GOTT NYTT (jädrans) ÅÅÅÅR !
mina första timmar av året spenderades i en garderob på restaurangen, nu nattklubben Rudolf. Folk var trevliga, förutom vissa. En gav mig massage. Jag har nu fått sex timmars sömn som känns hur skönt som helst, jobbade faktiskt från 0800-0530 igår, slå de ni. Fick iaf springa ut en snabbis med min sämre hälft och se fyverkerier, i typ 30sek. Andreas ramlade, roligt. Vi skålade i redbull, och tiden innan klockslaget gick så snabbt som Sjs tåg borde gå. Ingens jacka kom fel, men en mössa och en systempåse glömdes, sucker.
Men vi önskar er, eller iaf jag Ett riktigt gott nytt år. Låt detta år fyllas med lika mycket nytt och roligt som förra.
Mer skiddagar, mer surfresor, mer lwhäng, mer awsomeness.
just let it be your best!

Love / lise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback