RSS Feed
Facebook
YouTube

country cross skiing

funderade starkt på att boka en spontanresa till ett surfställe tills jag kom på att jag inte äger några pengar. knappt. Men jag bor ju i en skidort, det är lyx de med.
Idag har jag åkt en mil längd, mycket duktigt. det är de som gäller för mig nu förtiden då jag ska åka tjejvasan i februari. Träning på högnivå.... Vanlig skidåkning ska jag försöka få i helgen. Är ledig på söndag, ska också jobba som barnvakt till några gäster på lördag, spännande.

Ja, där var en tråkig uppdate, men annsofie, min syster ville ha nån eftersom hon har tråkigt på jobbet. OCh mina kära kollegor i LW är tydligen jätte upptagna eller bara rent av tråkiga.


over and out, nu går jag och lägger mig.

sleep wicked /lise

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Bra Liselotte Bra! bara att fortsätta sådär!!

2011-01-06 @ 11:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback