RSS Feed
Facebook
YouTube

update från ramundberget



Dålig update härifrån Ramundberget. Har mycket att göra, jobbar mycket, åker skidor och längd.
idag har jag faktiskt hunnit med alla tre saker. Började jobba 8-11, kort pass. Sedan blev det på med längdisarna och åka på tur till Össjöstugan och äta våfflor. Mycket fin tripp på fjället, åkte sedan längd ner för skidbackarna igen. Linn och Linnea som var mina snabba turvänner var mycket duktig på att åka nedför med längdskidor, dock var jag inte lika duktig. Sedan blev det snabbt in och byta pjäxor, kläder och skidor. Sedan upp i backen igen för lite utförsåkning. Jädrans vad jag och mina skidor börjar bli toppen bra vänner. Men pjäxorna därimot börjar ogilla mig tror jag... Sedan blev det in och byta pjäxor mot skor och sedan blev det pistmaskins åkning för mig och Linn, Jädrans vád kul det var.. Funderar på att gå en två timmars utbildning för att bli det själv !!!!
Sedan blev de lite häng på brännet där jag fick lite tjockpannkaka och sedan var jag på Rudolf och fixade skjuss hem. Nu är jag hemma och slö kollar på melodifestivalen och beundrar mina nya übersnygga hörlurar som bästa Frippe fixade hem till mig av hans polare från Wesc! Spanks!
 Nu ska jag fortsätta äta mina nudlar.. Jag ska bli bättre på updates, i know you want!

Live wicked/ lise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback