RSS Feed
Facebook
YouTube

Tre toppar, ramundberget upd.

hej på er igen.
Idag skulle jag jobbat till tre, men det blev till tolv istället.. Gick runt och strosade, undrade vad jag nu skulle hitta på. Träffade Mattias från topsport och han tyckte att jag skulle hänga på "Tre toppar" då man åker efter en pistmaskinsliknane maskin, typ vessla. Åker till tre toppar och åker ner. JÄÄÄÄDRANS vad kul det var.. Dock kanske man skulle varit lite smartare och tagit varmare handskar. Jag tog mina vårhandskar i all hast. Hade ju tjugo minuter på mig att göra mig iordning från att Mattias berättade att de hade plats för mig.. Jag hade inte heller med mig några grejer. Så andreas illaluktande underställ, strumpor och jacka blev välkomnade i min famn. Bara att springa och hämta grejerna, in på fjällgårn byta om och springa till liften. Hann med !
Hoppas att det kommer bli något mer sådanat, Tyvärr var de lite kallt idag och blåste mycket. Men snön var riktigt toppen på vissa ställen. Jag och mina Skilogik börjar bli riktigt bra vänner. Jag verkligen utvecklas med dessa skidor. Känns toppen.
Ne nu ska jag ta de lugn, kanske sova lite.. Peppar till tjejvasan som är på lördag. Kolhydratuppladdning håller jag på med just nu ! det är kul, blir dock mycket mobbad för det på jobbet. MEN som jag säger - det är sällan man får leka proff, så varför inte göra det när man har tillfälle !


SKi wicked / lise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback