RSS Feed
Facebook
YouTube

tjejvasan 2011

När adde frågade mig nyss om en sak på bloggen inför ett inlägg kom jag på att jag måste uppdatera er om att jag igår klarade av Tjejvasan. 3 långa mil på längskidor. 3 timmar och 19 minuter tog det. En tid jag är mycket stolt över faktiskt. Har tränat inför detta i knappt en och en halv månad. Och jag kan erkänna att det inte varit så mycket träning som de borde. Så jag är otroligt stolt över vad jag har åstakommit. En medalj fick jag, min livs andra. Samt att jag fick äran att vara snabbast från ramundberget av sex tjejer. Även om kicki inte var nära ifrån vinsten med 1,5minut tillägg från min tid.Man kan kolla mitt resultat på vasaloppets hemsida och hur jag har klarat med mellan olika kontroller, Mellan start och första kontrollen låg jag på 882 plats, av typ 7800pers. Kan ni tänka er vad jävla snabb jag var. Dock höll det inte i sig och jag slutade på 3069 plats. men jag är nöjd. då har jag slått typ över 4000pers, och det är ju bra !

Har ont i många muskler i kroppen idag. Har åkt lite skidor, utför alltså och två åk med snöbräda. Men kände att det var bättre att vila musklerna inför sthlms veckan som börjar nu imorgon. 200frukost ska vi ha hela veckan, av dem är runt 98 barn. Alltså kommer det bli ett dagis, ska bli mycket intressant. Oftast är barnen så jäkla söta så man blir glad bara av att se dem. Fina ord brukar de komma med ibland också.

Kanske skulle ha kört hjälmkamera under tjejvasan. Kanske är en rolig grej. eller?

Kör längd wicked /lise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback