RSS Feed
Facebook
YouTube

skynda att fynda.

Så här precis innan försäsongen är det dags att börja kolla in i alla sportaffärer, för det är nu man kan göra riktiga klipp. Idag fick jag med mig hem ett par nya pjäxor (billiga, inte överdrivet avancerade, helt perfekta), en underställs tröja, ett par goggles och ett par skidstrumpor ! tummen upp säger jag ! skynda och fynda på fjolårets gear.  Snart ska jag också dra iväg en beställning på nya skidor. vintern känns läskigt långt bort men ändå nära.

Glöm inte heller skidmässa på Berners den 23-24 okt!









stay wicked while looking good /lise

Kommentarer
Postat av: linda n

åh.. skulle också behöva nytt. vart fyndade du?

2010-11-02 @ 19:18:41
Postat av: lise

jag fyndade mest på team sportia, precis brevid dressman. Pjäxorna köpte jag på sportringen. Så leta bara runt lite i affären så kan man hitta några guldkorn

2010-11-03 @ 10:03:58
Postat av: viktigpetter

team sportia ligger ju i lillänge, de e intersport som ligger bredvid dressman, viktigt!

2010-11-03 @ 19:32:26
Postat av: lsie

det är så sant, men på nått konstigt vis har jag alltid kallat det team sportia, kan det ha hetat de förut?

2010-11-04 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback