RSS Feed
Facebook
YouTube

Skilogik, made from heaven

Igår blev det en beställning på ett par nya skidor. Ullr's Chariot 178cm lång från skilogik blev det. Det bästa med skilogik är att det finns ingen design som är bunden till en speciell modell utan du får själv välja vilken design du vill ha. Jag valde designen "Tribal Spirits", jättesnygg design som påminner mig om afrikanska träsmycken.
Beställningen har jag gjort genom Udénsport som jag nyligen upptäck och blivit förälskad i. De som jobbar där är så otroligt trevlig och ringer upp så att allt är okej med beställningen och liknande. Sen har jag pratat med killen som har hand om all försäljning från Skilogik i Sverige och Japan linus, som är hur ball som helst och hjälper en med alla frågor som du behöver svar på. Beställningen skickas på onsdag till deras fabrik så att de kommer tillverka precis den skidan jag vill ha. Två veckor skulle det ta ungefär, ingenting för den skidan jag får.
Skilogik har förövrigt vunnit den största skidtesten i världen, och just min modell har vunnit i sin klass.
Det känns nästan som en ära av att komma få äga ett par Skilogik. Dem är så unika, exotiska och helt underbara, som en bal på slottet ungefär.  OM ni vill läsa lite mer om skilogik kan ni kolla in på deras hemsida skilogik eller läsa om den på Freeride.


Mina skidor kommer ha samma design som skidorna närmast till vänster.

Nu blir det Longboard och skate tävling utanför wesc affären här i östersund, sweet
dont just ski, ski heavely/lise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback