RSS Feed
Facebook
YouTube

vintersäsongen , woho

Yes, nu är äntligen mina skidor påväg till mig.
Det känns underbart. Det ska bara monteras bindningar så är det bara att köra ut i snön.

Till helgen flyttar jag och Andréas (blommen) till Ramundberget, så förhoppningsvis ska det bli mycket skidåkning och mycke uppdateringar. Bara vi får till ett fungerade internet, men det borde inte vara ett problem.
Ska piska mina wickedvänner också så att de också lägger upp lite intressanta inlägg.

MEN nu när skidsäsongen äntligen har satt igång kommer det bli mycket mer uppdateringar här, lite tävlingar, förändringar och liknande. SÅ fortsätt att kolla in och besöka oss under vintern, för det kommer bli awsome. Glöm inte att kommentera !!

Designen har ändrats lite på mina skis, men de är galet snygga !! längtar tills jag får krama om dem!
Ski wicked, lock good / lise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback