RSS Feed
Facebook
YouTube

nytt tvprogram i höst

Imellan packningen så hann jag kolla lite på tv idag, såg att Jon Olsson kommit med ett tvprogram.
Kul tycker jag faktiskt!! Har själv lite i sådär smyg läst på Jons blogg ibland och hittat helt otroliga klipp från när de surfar i Norge! Lördagar kl 13.35 (inte bästa sändningstid precis) visas programmet. och det var helt okej !
I programmet bjuder Jon in 15åriga Jesper som får ha en fotosession med honom själv, och gör han även som åkare till hans nya goggle märke !

Kul att se att skidåkningen får komma in på de svenska kanalerna! Men dock kan de fixa till sändningstiderna tycker jag ! men det är ett framsteg iallfall.

Nu flyttar jag och andreas snart, imorgon bär det väg med massa packning och människor till Ramundberget!
Nyss var vi och handlade mat på ica maxi, andreas hade aldrig köpt så mycket mat förut!!! Jag hoppas bara att de
finns plats för all mat, haha. jobbigt annars.
Men nu ska vintersäsongen sätta igång tycker jag, vi har kickoff tillsammans med alla de nya restaurangsäsongarna som ska jobba i ramis på måndag och tisdag. Sen blir de lite utbildningar. Vi börjar faktiskt inte jobba förrän i december, men det ska bli skönt att bara vara där ! Har fixat ett mobiltbredband nu också, så det kommer bli massa mera störiga inlägg från moah ! För er som inte vet ska jag jobba som frukostvärdinna och andreas som kock !
Det är bara att ta sig ner/upp och hälsa på oss !!


Jons tvprogram

party wicked/lise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback