RSS Feed
Facebook
YouTube

MELALI

Klockan är 14:14 på en söndag. med andra ord händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu. en sen (jävligt sen) sommar fluga flyger irritersamt mot rutan upprepande gånger för att komma ut till 0.5 centimeter snö och -2 grader.
I brist på både snö och värme sitter jag därför och kollar på filmklipp och läser bloggar. Det är inte bara av en ren händelse som jag hamnar på Rob Machado's hemsida. Efter allt surfsnack denna helg är det ganska enkelt att drömma sig bort till varmare bräd^^grader.
I bloggen hittar jag två nyheter som jag tycker är värt att ta upp. Den dåliga först Andy Irons har dött man vet inte riktigt varför men man tror att det kan vara denguefeber.
Andy Irons i sitt esse!
Den bra nyheten är att Rob Machado kommer att släppa en till film med massa material som inte användes till The Drifter. åkare som Kelly Slater, Dane Reynolds med flera kommer att var med i filmen. anledningen till att det inte var med i The Drifter är att filmklippen inte passade in. men det kommer var minst lika bra filmade. så håll ögon och öron öppna för att inte missa ännu ett mästerverk med surfing.
JUST DO IT WICKED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback