RSS Feed
Facebook
YouTube

Dragonslayer för en dag!

Hallå där ute i skogarna. Vi har tyvärr inget internet här uppe i riksgränsen. Troligtvis för att vi är så nära Norge.
Hur som helst Benjamin kommer att få känna hur det är att vara världens coolaste, tyngaste och snyggaste person (Freddan aka Dragonslayer).

Vädret i Riksgränsen är som i Östersund. Trisst, med något sämre sikt. Detta har gjort att vi inte kunde köra tävlingen igår. Men idag var det lite bättre, och tävlingen drog igång. Tänkte att det skulle bli en sjjjukt nice dag att åka lite söndagsåkning, samt att vinna en tävling. Men Rasmus hade tagit mina brillor igår när han skulle diska, för att inte få vatten i ögonen. Det funkade bra för honom, då både han och lotten lyckades ta sig till final. Men det var inte lika lätt för mig då mina brillor såg ut som en ettåring hade haft dem som haklapp. Jag tappade först farten, och sen skidan, och fick inte slutföra mitt åk som säl, och blev därför tvungen att bryta. Men jag är inte bitter, det är ju kul att kolla på när andra åker, och sen åka bil skiiitlångt.

Aja, ni kan ju gå in och kolla på rasmus "sabbarn" och lotten som är i final imorgon på www.bigmountain.se, om vädret tillåter såklart.

Måste säga att jag tycker inte att freddan är världens hippaste person efter att ha varit honom för en dag. Typiskt killar med bra skäggväxt att tro dem är nått.

peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback