RSS Feed
Facebook
YouTube

uppdate france 2

bonjour my friends. Jag star nu faktiskt pa varat hostel i paris. Vi sover just nu i deras personal/stadrum. fick de billigare och de ar nice. vi ville inte soka efter ett annat. Paris ar bra, men mest bara bra. igar var vi pa louvren (som ar gratis om man ar 18-25 och europer, kuul for americanerna tycker jag), mona-lisa var lame, sjalva louvren pyraminden trodde jag skulle vara mkt storre. notredam var fint, men mycke tiggare, de blir dessutom skit sur nar man inte vill dela med sig av sin mat.
idag har vi varit och gatt runt blad de otroligt manga sexshopparna runt moulinrouge och sett en otroligt fin kyrka, typ escardor eller natt hette den. igar betalade vi ocksa 120kr for godis, rena ranet. de var hur lite som helst. men vi  sag efter at att de kostade typ 25kr HG!

Ja inte for att detta ar en reseblogg. mer en sportblogg. Jag langtar tills jag kan visa er alla bilder vi har fran hossegor, for det ar dar the magic happend.

Men nu har ni hort lite mer fran mig!


Stay wicked, travel wicked / lise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback