RSS Feed
Facebook
YouTube

riksgränsen i bilder

Eftersom jag lider av resestress så kommer jag bara slänga in lite bilder från dagarna i gränsen.
Själv fick jag åka hem en dag tidigare än de andra pga att jag skulle hinna med tåget vidare till stockholm för att senare åka vidare till frankrike. Så åkte ensam en tolv timmars tågresa med vagnen full av en norskmanskör som söp, sjung och spelade. Parteey. kom fram kl 4 i bräcke där min francekompis emma hämtade mig. Nu har jag sprungit massa ärenden och skaffat mig skavsår, vilket känns skit bra nu när jag ska gå en massa i paris.
Kl 20 så sitter jag på tåget igen, men inte ensam, woho.
sen väntar 12 dagar i frankrike med surf och leka turist!
Eiffeltornet, disneyland och käka sniglar står på listan.


MEN hur som helst, nu känner jag att jag bara stressbablar om mig själv, njut av bilderna istället så kommer grabbarna uppdatera mera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback