RSS Feed
Facebook
YouTube

Wicked filmfestival

För alla ensama själarna där hemma som längtar till att träffa lite spännande människor som håller på med liknande saker som er själva ska jag tipsa er om ELIXIR. Extremsport i all sin ära kommer visas i på teatrar sverige över.
Östersund hade turen till att själv få ett stopp.
Elixir- Sveriges första filmfestival som är inriktad på actionsporter och äventyr, kommer till våran vintervackra stad den 4 maj.
Storsjöteatern kommer vid 19tiden fyllas med äventyrliga människor som lever för att jaga adrenalin, så varför inte joina.

Om man på något vis inte kommer befinna sig i Östersund för tillfället kommer också festivalen att visas i
Den 21 april klockan 19.00 på Draken i Göteborg.
Den 26 april klockan 19.00 på Palladium i Växjö.
Den 10 maj klockan 19.00 på Skandiabiografen i Stockholm.

165kr går kalaset på, är ni inte sugen så säg.


Bild från www.elixirfilm.se






Själv är jag sjukt sugen på se surffilmen The drifter.Vet inte om det mest är den otroligt snygga filmningen, att den visas två veckor innan jag själv få ge mig ut och lära mig tämja vågorna eller om det är för att både jag och Rob bär på en liknande lejonman.





Erat dagstips från lise / STAY WICKED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback