RSS Feed
Facebook
YouTube

å-å-å-å-å-åre high five!

I helgen körde jag(Fredrik) Alex och Petter Åre high five. Det var en sjukt rolig tävling med grenarna skicross, puckel, speedski, sledcross(ny cool snowracer) och parallelslalom som final. Det gick ganska bra för oss, lite blandade resultat. Jag ledde totalen mellan oss tre inför sista grenen som var sledcrossen, där hamna vi i samma heat och jag vurpa så dom andra gick om mej och Petter kom tillochmed på en delad andra plats i den grenen (han var lite bitter att bara ettan i varje gren fick pris). Ja just det, sista grenen var afterskin och den vann Petter överlägset efter att ha tumlat ner från bygget till vm8an.

Här e lite bilder som jag lyckades skrapa ihop, de kommer mer senare

Full fart på fjällgårn!



Tog en bild på påsens puckelhopp, oldschool spread på g, lite tidig bild dock..
sök på generation tvinga på facebook om ni vill se mer av han;)


Nicklas Berge drar helikoptern


Patrik Swärd är glad för han ska åka puckel


Här finns resultaten från tävlingen och det ska tydligen komma upp bilder nån gång också: http://www.arehighfive.com/

/Fredde förgasare

Kommentarer
Postat av: lise

hoppas ni drack jävligt mycke carlsberg!

2010-03-22 @ 22:52:20
Postat av: Blommen

fan vad kul!

2010-03-23 @ 10:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback