RSS Feed
Facebook
YouTube

Till och med jon olsson får respekt

Nu på min lediga tid efter jobbet så sitter jag och käkar våfflor och surfar på internet, kollar runt på lite bloggar och liknande. Kom in på Jon Olssons blogg som han har på kanal5. Jag har egentligen aldrig tyckt så mycket om jon,( jo, kanske när jag var typ 15år och tyckte att alla som kunde göra trix på skidor var skit fräna)Men efter jag fick se denna video om vad de gör på dagarna för tillfället blev jag helt förbluffad, bara en vanlig videoblogg egentligen men så sjukt snyggt filmat och verkligen otroligt bra komponerat med musikval. Jag bara längtar tills jag får stå på surfbrädan igen, och de bör ske inom de närmsta månaderna !


Norway Beach Camp! from Jon Olsson Video Blog on Vimeo.

 

Surf wicked, / lise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback