RSS Feed
Facebook
YouTube

surfcamp

Nu lägger jag upp lite bilder från Surfcamp resan jag och min vän emma hade!
Dagarna i hossegor var grymma. Vi hade en sjukt bra surfskola. Tydligen hade de gjort
ett undantag för oss, de är lågsäsong i hossegor nu så vi var de enda eleverna 3 av 5 dagar. Och tydligen så hade inte de inte surflektioner för bara två personer, då räknades de som privatlektion och skulle kosta över 90 euro per person. LYX blev det för oss.
Vi surfade på dagarna, sov på förmiddagarna, åkte till outlet,gick på affärer, festade och bara levde.
Om ni är sugen på att åka och lära er surfa kan jag grymt rekomendera att åka till Hossegor, inte endast för surfningen utan för atmosvären. Man andas surf i hossegor.
Hossegor är otroligt känt inom surfvärlden, alla de stora extremmärkerna har sina huvudkontor här, de har stora tävlingar varje åt och events hela tiden. De kändaste surfkrogarna ligger är.
Åk till hossegor alltså om du inte nöjer dig bara med att surfa utan vill leva och andas surf!

Kommentarer
Postat av: Fredda

såg jävulskt nice ut!

2010-06-07 @ 18:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback