RSS Feed
Facebook
YouTube

dying to try to catch a wave,

Jag vet inte om ni hört om detta. De borde ni ha gjort.

Less på att känna asfalten under brädan? kanske dax för lite nymodigheter.
Experium i Sälen har sedan i vintras en inomhus surfvåg. Flowrider kallas den och ska tydligen vara riktigt kul.
Vilket jag inte tvivlar på. Jag har haft ögonen på denna grejen sedan innan de öppnade men har ännu inte tagit mig dit.( Men eftersom jag nu bor i samma landskap så måste jag)
Vågsurfingmaskinen är 9 gånger 16 meter. Den ska göra skapliga vågor och de är alltid bemannad med en surfinstruktör.
Priset är 250kr per timme och person. Då är det inklusive inträde till badhuset och surfinstruktör

Här kan ni kolla in mer experium
(De har också en jävligt snygg reklamfilm, tycker jag som är medianörd)


nästan som att surfa på riktigt!

Surf wicked / lise

Kommentarer
Postat av: Fredda

dom installerar en liknande maskin i nya badhuset i sundsvall, inte lika fet men ändå! Badhuset öppnar 7e juli!

2010-06-24 @ 23:28:20
Postat av: blommen

yeees, det har jag hört om :) men nu är det närmare till sälen, det är därför jag tipsar om just den.för då kan alla åka och hälsa på mig :)

2010-06-25 @ 18:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback