RSS Feed
Facebook
YouTube

wetsuits and backpacks

Nu har jag suttit i nästan två dagar och letat efter en jädrans ryggsäck!
När det är sommar och varmt som det är nu, får jag mer och mer sug på att kolla upp nya skidprylar.
Jag är sjukt sugen på denna DaKine Helipro

Dock är den svårare att hitta än vad man tror. Har bara hittat den på hemsidor från USA som inte skickar till svea rike. ! :/ to bad. Men man får väl höra av sig till nån affär så de får beställa hem den.
Annars en hemsida som har sjukt mycket roligt. OM ni inte har kollat in den tidigare så gör de,blue tomato. De skickar även till sverige och man kan få hemsidan på svenska.

Jag letar inte bara ryggsäckar och skidgrejer utan är också otroligt sugen på att köpa mig en riktig våtdräkt.
Tycker att svenska sidor inte alls har lika stort utbud som brittiska eller amerikanska. Vilket kanske egentligen inte är så konstigt då vi inte har någon speciellt stor surfkultur här i sverige, vilket är tråkigt.

Look wicked / lise

Kommentarer
Postat av: Limpan

Tack för tipset om Blue Tomato, det var nytt för mig! :)

2010-07-22 @ 15:11:15
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback