RSS Feed
Facebook
YouTube

Nikita surf camp

NU kommer det lite mer gött åt brudarna!
Jag kollade runt på facebook och hittade en säck med guld !



NIKITA kör med Girlcamp i augusti, i varberg kommer detta happening befinna sig.
Campen är gratis, (HÖÖR bara där hur gött de klingar i öronen, skriver gött för att få till rätta dialekten!)
De enda du måste fixa och betala är boende, och det kan ju inte direkt vara svårt !
Jag tycker de låter underbart, ska kolla upp allt nu på en gång!
Jag kan inte beskriva hur mycket jag vill ligga på brädan och vänta på att börja paddla på rätt våg.
OM det är någon tjej som är intresserad från Östersund/rättvik hållet så hör av er så kanske man kan fixa någon roadtripp ner om det blir av !! Läs mer! Nikita


Lets surf wicked, / lise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback