RSS Feed
Facebook
YouTube

wicked wear

eftersom vädret inte tillåters dödliga människor att knäppa pjäxorna och dra ut i backen så får man hitta på nya saker.
Idag har jag tagit penslarna i ena handen och färgen i den andra. Resultatet blev en tygväska med grymt tryck och en tall-T som blev awsome.
Dock är mitt minneskort till kameran spårlöst försvunnet så ni får nöja er med kvaliten min mobil ger. Vilket suger.
Men, om ni är sugna på någon av produkterna, hör bara av er så ska vi fixa nått.


Självklart är produkterna sjuuukt mycket snyggare i verkligheten än dessa fjutt bilder

Wear wicked /lise

Kommentarer
Postat av: blommen

Awsome!!

2010-01-11 @ 03:44:25
Postat av: Lisa W

är det samma slags färg som du använde till t-shirten? sån färg som jag har? den turkosa va skitsnygg :D

2010-01-17 @ 22:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback