RSS Feed
Facebook
YouTube

vinterby blir wickedby över natten

Eftersom det är alldeles för kallt i sverige, speciellt östersund för att ta några åk, Så känns skidåkningen man väntat sig till helgen otroligt långt bort.
Men bara för att vädret inte är på sin sida behöver inte de menas med att man ska ha tråkigt. (säger jag själv som sovit 3 timmar framför tvn nyss).

Tänkte tipsa om en grym krogspelning som händer imorgon torsdag.
HOFFMAESTRO & CRAA spelar på bygget i åre.

Jag kommer vara där, liksom många sköna snubbar och damer.
Som ni säkert hört så ska dessa gentlemens vara grymma på scenen.
Ett publikhav som skulle jämföras med psunamivågor förväntar jag mig.
De tackar man väl inte nej till?

Bygget från 22:00-02:00, spelning runt 23:00 (enligt bygget, själv tror jag på 01:00)
150kr! 100kr med tisdagskort.


http://www.myspace.com/hoffmaestro

Party wicked/ liselotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback