RSS Feed
Facebook
YouTube

Skidor i Ljungdalen

Tja alla glada, nu ska jag ta min bloggoskuld...
Nu är jag tillbaka i verkligeheten och studierna i Linköping, inte allt för roligt, men det är tur att man har lite skön skidåkning att se tillbaka på. Tillbringade större del av min ledighet med några polare i Ljungdalen, inget känt skidmecka direkt och skidbacken som finns där är inte speciellt mycket att hurra för. Men det gjorde oss absolut ingenting, eftersom tanken med vistelsen var att åka skidor så långt infrån alla liftsystem som det bara gick.

Skogsåkning
Det blev en hel del skön skogsåkning

skogen
Fanns massor med sköna ställen djupt inne i skogen, blev väldigt positivt överaskad.

.
Lite småskutt...

tur
Blev även en del turer.

tur 2


Ha det fint

// Selander

Kommentarer
Postat av: blommen

Bra jobbat

2010-01-19 @ 03:18:27
Postat av: Fredda

Tura i helags och sylarna i var!!!

2010-01-20 @ 02:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback