RSS Feed
Facebook
YouTube

Ôj pôjk!- det regnar inte men det öser ner

Tjollahopp
Vi har haft lite dystra dagar med regn och tö. Inte sâ roligt, trodde inte det kunde regna här pâ vintern.
Toppen pâ berget har varit okej dock. Inget regn men för varmt för att snön skulle bli riktigt bra.
Men i förrgâr dâ jävlar började det dumpa, vilket gjorde oss grymt glada! Greely hade varit stängt i tvâ dagar vilket betydde att det lâg 60cm orörd snö där. Kan ju kanske säga att det var sâ jävla najs där, haha.
Har för kanske första men inte sista gângen haft snö upp till halsen när jag âkt!



Idag fick vi lite solsken med, hur grymt som helst! Jag och fredrik stack iväg till soliga sydbowlen och byggde en kicker. Fredrik gjorde sina fyra första backflips! Grymt kul, avslappnat och ingen puderstress som man har annars:P




kolla in havet till höger???



Highest air, double tailgrab



Fredrik backflip, han var sâ nervig innan.
- Blom jag kör en trea säger han... börjar stretcha och sätter in tandskyddet.




Fredrik in the sky


Claim!


Här är lite bilder frân vâran sjuuuka puderdag igâr:

It never rains but it pours.


Bruce tha man köttar en fet pillow!


Pudergudfadern Scott frân mt.Baker i Washington. 50 bast, bygger surfbrädor pâ sommaren och kör ifrân alla ynglingar pâ bräda pâ vinterhalvâret. Definitionen av en "dude"

Tack för mig denna gâng
Ôj Pôjk
//Blommen





Kommentarer
Postat av: Nisse

Feta bilder dudes!

2010-01-17 @ 04:04:22
URL: http://www.nils-nilsson.com/
Postat av: helena

nu är till och med jag avis;)

2010-01-17 @ 11:18:36
Postat av: Nisse

Nu ligger bilder från dagens photo session uppe på min blog gubbs. Check it! Får änna diskutera blogg design nån dag med.

2010-01-19 @ 07:09:28
URL: http://www.nils-nilsson.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback