RSS Feed
Facebook
YouTube

Ôj Pôjk 60%

Man kan säga att ett träd bestâr av 60% luft....
För nâgra dagar sedan flög jag in i ett stort träd dâ jag försökte svänga i luften och flög över ett catskispâr.
Hamna lite halvt upp och ner, vilket gjorde att jag dunka in benen rätt i trâdet. Skadorna som följde var följande: Vänster knâ samt fotfâstet är stelt och ont. Höger ben inte sâ roligt, hela vaden är svullen samt massa inre blödningar och ömhet.


Höger ben (taget idag).

Men detta stoppar inte mig frân att âka skidor, det trâkiga är att jag inte kan köra sâ hârt och stort som jag vill.
Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen var det nâgon som sa till mig en gâng.
Stoppar det inte mig, sâ är det bara för er andra att ut att köra!


Som kanske inte alla vet sâ arbetar jag som kock vilket gör att jag ofta lagar maten hemma medans fredrik pillar sig i naveln och filar naglarna.



En bild endast för miljö och hälsa




Kommer att komma mer om vâra underbara puderdagar i senare inlägg!

Med detta tackar jag för mig denna gâng, ska ladda inför att se pâ Rasmus imorgon när han kör kvalet till Subaru world tour.





Vi syns pâ flipsidan!

LoveWicked

Kommentarer
Postat av: lise

snygging !

2010-01-07 @ 10:33:17
Postat av: gorgamell

hahahaha

2010-01-07 @ 14:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback