RSS Feed
Facebook
YouTube

Hillbilly

Återigen har det varit helg, och återigen har vi varit ute på nya bravader. Andreas, Per och jag åkte iväg till min stuga för att bygga ett hopp över en väg. I början såg det ut att kunna bli riktigt fett. Men jag insåg ganska snabbt att jag hade haft alldeles förhöga förväntningar. Hur som helst körde vi några åk och Andreas satte en ganska fet 360 övervägen och jag 180, innan jag krossade armbågen mot asfalten. Per kämpade på med att försöka ta bilder på oss trotts att mörkret kom insvepandes, här kommer några av dem.



Adde Truck driver


Benjamin


Finns varken lift eller tillräckligt brant backe därför fick skotern vara trotjänare.

Stay Hillbilly!

Benjamin




Kommentarer
Postat av: fredda

nice gubbs! hur mar armbagen bebbe?

2010-02-09 @ 05:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback