RSS Feed
Facebook
YouTube

gingerfriends, sushi och snötorka, ni?

vaken som en kruka, eller vad säger man?! haha
sitter i flon och väntar på bagarn, vi ska åka skidor. Det är 32 minus sist jag kollade på termometern.
Ja vi får väll se hur detta går.
Men vi har de bra här i ramundberget, det är tokbrist på snö därför blir de jättelite åkning och så hare blivit mer fest istället. det funkar ju också. MEN så fort snön börjar rasa ner (hörde att det var någon som gjorde en brasa i går för att offra till vädergudarna här i ramis) så är vi ute i backen DIREKT.
fast vi får väll se om vi kommer ut från detta levande !
Har varit sjukt dåligt på att uppdatera er, jag vet att ni saknat mig.
Vi har mest umgåtts här i ramis, vi åkte till sälen för en till omgång av flowride( inomhus surfvågen).
Jag ägde, fy vad de gick bra.
Igår var de sushikväll hos oss, mycket lyckat. hade 18 glada säsongare här på bjudning.



Ne men nu är jag pepp på skidor.
hörs när snön kommer!

Wicked weather/lise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback