RSS Feed
Facebook
YouTube

World's highest bungy jump

Hallå! Har nu tagit tag i att lägga in alla bilderna från Macau och världens högsta bungy jump. Det var Rasmus som kom med idén strax innan Baliresan, hade kollat upp det eftersom vi ända skulle till Hong Kong och Macau låg bara en timme där ifrån. Ingen av oss hade hoppat tidigare och vi hade alla samma tanke: Ska vi göra det så ska vi köra det största! Alla 3 hoppade, Benjamin först, sen Rasmus och sist jag. Här kommer lite bildbevis! Dock var det bara jag som köpte bilderna därifrån, och man kunde bara köpa bildset per person. Rasmus och Benjamin blev för snål :)
Sjukaste känsla jag varit med om. 233 m över marken, 5-6 sekunders fritt fall innan linan börjar sträckas. Hela kalaset gick på ca 1500 kr. Om man vill köpa bilder, fotoram och film kostar det 600 spänn, bara bilderna eller bara filmen ca 250 spänn. Enligt oss helt klart värt pengarna iaf, ett minne för livet! Nu när det värsta är gjort, vad återstår? Fallskärmshopp?
/Andreas
Do you have what it takes?

Kommentarer
Postat av: Fredda

sjukt fränt, till och med jag hade blivit lite nervös;)

2010-04-11 @ 22:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback