RSS Feed
Facebook
YouTube

vädrets makter

Idag när jag for från jobbet i Åre på väg till Järpen började det helt plötsligt snöa, och inte lite heller, flingorna var riktigt stora, varför hände inte detta lite tidigare!?


Stannade och handlade på Ica björnänge, blev ett paket mjölk, grillkorv
och spaggeti om det var nån som undrade. chokladfabriken ligger bredvid ica,
dom gör väldans god choklad, men dom har nog inte världens sexigaste skylt..


När jag kom närmare järpen kändes det som mitt i januari, skum känsla..

Igår var jag ledig så jag hookade upp med mackan olsson och hans polare fredrik, vi drog ut och åkte, blev ett åk i östra, bra snö första svängarna. Sen drog vi upp på toppen och åkte baksidan, det var svårt bra, snön hade drivit och lagt sig fint på vissa ställen, det blev några schyssta bilder som ni kan se på mackans blog:
http://marcusfoto.com/blogg/
Kommer även upp lite bilder här senare!

/Fredda

Kommentarer
Postat av: blommen

fräänt

2010-04-24 @ 00:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback