RSS Feed
Facebook
YouTube

The Boys Are Back In Town!

Innan ni bläddrar längre ner vill jag be er starta låten The Boys Are Back In Town - Thin Lizzy för att bäst känna av vilken stämning vi var i :) I helgen tog vi över Bydalen! Återbesöket i Norqvist stuga var efterlängtat, den här helgen blev vi Alex Selander, Petter Lennartsson, Fredrik Nordqvist och Georg Montelius. Love Wicked handlar om att ha det roligt och det hade vi som *censur*!



Hela lördagen var det underbart väder, vissa tog läget i akt och tog väldigt lugnt medans andra nötte spins i de slaskiga hoppen :) jEEz!


Helgen fick två tummar upp av Georg! Bäst gillade han enligt rykten utgången på Bydalens värdshus där bandet spelade låten ni förhoppningsvis lyssnar på nu! Petter visade sina dolda talanger, bland annat dans!

 

 

Från helgen kommer det senare också en påsk-edit kanske med lite av det ovanför oss men även med lite av annat.  Fredrik bad mig också att lägga in den här bilden när han steker, "Inte konstigt jag har lätt att få brudar, fast de ju självklart bara en som gäller för mig!" stönade han vid den första anblicken av den. Om det var mamma eller Helena han syftade på framgick inte.



 

Det var ett lite urklipp från våran helg i backen! Men mkt annat skojj hände också, mer om det senare !

Yours truly, Bäckenbenet!

 


Kommentarer
Postat av: Fredda

I don't wanna rock dj!

2010-04-05 @ 16:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback