RSS Feed
Facebook
YouTube

En ledig dag förra veckan.

Förra tisdagen var jag(Fredrik) ute och åkte lite lagg med Marcus Olsson och hans polare Fredrik Blom, Marcus vann våran fototävling i december och han vann även totalen i åre photo adventure förra säsongen. Så det är ingen tvekan om att han är en grym fotograf, Blom verkar duktig oxå, har dock inte sett så mkt av hans grejer.
http://marcusfoto.com/blogg/ (Mackans fotoblogg) Så även om dom tyckte att vi inte fick några bra bilder den dagen (kräsna foto-nördar;) så tycker jag att det blev en del schyssta ändå:


Bra snö på baksidan, jag och Blom drar en varsin powersväng!



Blom funderar..


I väntan på kabin.


Hiking upp till toppen.


Mackan på väg upp.


Småjibb på baksidan


Grabbarna gräver en soffa, sen fick mackan för sig att gräva ett hopp,
som enligt han själv var det bästa som nånsin hade byggts..oklart om nån mer än han har hoppat i det än..


Kolla in den här artikeln på freeride, både jag och razz är med på bild!

http://www.freeride.se/content/4119/


/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback