RSS Feed
Facebook
YouTube

Workshop



När man tvingat iväg pojkvännen till ett möte med ett gäng tjejer, där de främsta snacket ska handla om en framtida surfresa (som han inte är inbjuden till), så är det klart att man måste ge igen tjänsten.
Och nej grabbar, nu menar jag inte sexuellt. utan nu är det min awsomeness jag ger.
Nu får Andréas berätta vad som egentligen hända!
- ja jag stod där med läderpiskan i luften, efter ha tvingat henne att laga mat till mig.
--ne inge sånt snusk, andréas !
Något ännu viktigare och kanske ännu mer snuskigare (på ett bra sett) så har det kommit en skapelse till liv.
En skapelse ni aldrig sett på maken, vackrare än alla världens kvinnor.
Nu är den här, de ni alla ha väntat på.
- Snärtarna från piskan ljöd åt höger å vänster, skriket från kjoltyget fick katter att yla, hundar att klättra träd och vin att surna. Men efter många om och men så blev kanske Sveriges snyggaste mössa gjord. Love wickeds första mössa är sydd.

In your face!


Kommentarer
Postat av: Alexandra Buttazzoni

fasligt läcker mössa. men var är färggladheten? trodde det var ert signum. Självlysande ska det vara:)

2009-11-26 @ 12:12:36
URL: http://piggvar.blogspot.com
Postat av: Fredda

Snygg!

2009-11-26 @ 13:07:50
Postat av: Georg Mozarella

ME like, men vars e min? va va va

2009-11-26 @ 17:03:39
Postat av: Blommen

Den är väl färgglad? himmelsk blå med rosa tofs.

fanns inte så mycket tyger,

kommer mera neon senare, detta är bara en prototyp.

2009-11-26 @ 19:50:18
Postat av: Blomman

Brosan jag hoppas jag får en mössa snart! :O Rosa ska den vara tack!

Om ni sponsrar mig så sponsrar jag er? Deal?

2009-12-01 @ 00:52:57
URL: http://donotstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback