RSS Feed
Facebook
YouTube

wicked

yoo, uppdateringen här på bloggen är inte alltid de bästa, men ni har redan fått ett inlägg idag och eftersom det är snart jul så slänger jag in ett till.
Drog till vemdalen förra helgen med jobbet för att dra lite sköna skidsvängar.
vädret kunde inte ha blivit bättre, kallt men inte för kallt(precis som de ska vara)
Dock var backarna lite isiga på sina ställen men annars var snön skön att åka på för att vara så pass tidigt på säsongen ändå.
De blev lite hopp i den såkallade "parken" också. Höll på göra storvurpan i ena eftersom jag tog för lite fart. men men om jag hade dragit en faceplant(vilket jag inte gjorde) så hade iaf åskådarna något att skratta åt !!
Som ni säkert vet eller iaf borde veta så är ju 4 st medlemar från lovewicked i canada och jag hade inte kunnat känt mer hat åt dem när man får se snömängden de har ! Men men vi har de helt okej här också. eller hur?


Glöm inte bort heller photochallengen vi har på facebook, de är fina priser på spel.. Så varför inte ta fram kameran sätta på sig vantar(för annars kanske man inte har några fingrar när man kommer tillbaka, brrr) och knäppa några snyggingar.
ja tänker göra det iaf !!
Medans kan ni få se nån snygg bild på hur jag ser ut just nu på jobbet! De är inte alltid man sitter såhär och tar emot samtal på jobbet!!



STAY WICKED / liselotte( JEEEESUUUS)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback