RSS Feed
Facebook
YouTube

surf for you crazy dudes



Tänkte tipsa lite inför sommaren nu när de är som kallast.
Om ni gillar att surfa eller alltid velat testa på det är detta en toppen ide.
Jag och min kompis emma håller på att bokar upp oss på detta en vecka  i maj månad.

Det är ett surfcamp där du bor tillsammans med människor från hela världen,
bor tillsammans, äter tillsammans och självklart de viktigare surfar tillsammans.
Koala Surf Camp heter det och de ligger i Hossegor, Frankrike. Huset ligger 50 meter från
stranden och har 1 minut gång från kända surfspots.

Campet erbjuder surflektioner, surfsafari och guidar er till sjuka outlets och barer.
Detta också till en relativt billig peng. plus att de är sjukt billigt att ta flyget dit!

Campet ägs av två Svenska Tjejer, karin och Lena. Som är otroligt aktiva själv i surfvärlden.
Kolla upp det, det har iaf jag gjort.
Kolla in de här www.koala-surf.com 


Bilderna har jag lånat från deras blogg http://blog.koala-surf.com/#home

Surf Wicked / liselotte


Kommentarer
Postat av: gorgamell

Sounds sweet, har du kollat hur långt de är att köra bil ner?

2009-12-29 @ 22:22:11
Postat av: liselotte

ne de har jag faktiskt inte kollat.

jag har inte körkort och emma har ingen bil.

så de blir flyg eller tåg för oss

2009-12-30 @ 09:06:10
Postat av: gorgamell

strax över 300 mil var det iaf dit ner. tull avgifter på ca 1000kr så runt ..3k kanske dåå, aa jag hoppas jag o joss tar oss iväg :D ..fast troligen mot hösten då.

2009-12-30 @ 14:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback