RSS Feed
Facebook
YouTube

Första dygnet i Canada!

Efter en lång och dryg resa med många mellanlandningar och dryga tullnissar så är vi änligen framme i Canada och Calgary. Imorn(söndag) tar vi greyhoundbussen till Puderparadiset och vårat hem för två månader framöver, Revelstoke. Här är lite bilder från våran vistelse i America so far!


Crashing at the airport in Seattle.


Shopping på MEC. Lavinutrustning, insattsbindningar mm.




Det var ett iskallt Calgary vi kom till, runt -30 har det varit sen vi kom hit.

Kommentarer
Postat av: grrrrrrrrrrrr

tråkigt det ser ut. jag villjag vill jag vill

2009-12-13 @ 10:44:17
Postat av: lise

fan va skönt att de hade sånna där puffar på flygplatsen, såg skit skönt ut !

jag är iaf nöjdare att jag fick åka skidor i helgen och inte ni, de tröstar mig lite även fast jag vet att ni drar iväg till puderparadis inom kort.

gör mig inte besviken grabbar!

2009-12-13 @ 16:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback